We gaan weer verder. - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Fam. Rietjens - WaarBenJij.nu We gaan weer verder. - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Fam. Rietjens - WaarBenJij.nu

We gaan weer verder.

Door: Toos

Blijf op de hoogte en volg Fam.

04 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

Gisteren naar Warner Bros. studio`s. Het was te gek. Nu weten we hoe de films gemaakt worden. Een rondleiding gehad van on. 2 uur. Dit verzet van smiddags naar smorgens ivm met filmpremiere van de nieuwe film The expendables. Kei gaaf. Wie zagen we zoal? Bruce Willis Silvester Stallone Dolf Lutgrun etc..... Lekker wezen eten bij het Hard Rock Cafe (hamburgerrrr). En weer op tijd slapen want morgen vroeg op. Half acht. Eten en dan verder naar Las Vegas here we come.
effe 420 km rijden.

En dat is het weer vanuit LA. Toos

Temperatuur gisteren 30 gr. oftewel 87 fahrenheit.

• 04 Augustus 2010 - 17:01

De Striepkes:

Zo te lezen hebben jullie het geweldig naar de zin.Die filmrondleiding lijkt ons ook erg leuk en dan die bekende acteurs. Toch zeker wel met op de foto gegaan? Geniet ze nog en tot horens!!

Groetjes.. Jan en Nelly

• 04 Augustus 2010 - 17:21

Mariette:

Hallo allemaal,

Hartstikke leuk het reisverslag zo kun je volgen waar jullie allemaal naar toe gaan.
    Geniet er van.

Groetjes Mariette

• 04 Augustus 2010 - 19:03

Jo Sleegers:

hallo amerikareizigers
    geweldig wat jullie allemaal ondernemen.Jullie hebben wel het goeie weer meegenomen,hier heeft het de hele dag geregent
    geniet van alle mooie dingen en van het samen op vacantie zijn.
    grotjes Jo en Frans

• 04 Augustus 2010 - 21:53

Nummer 27:

Ha Toosie en de hele familie.

Geniet maar lekker van al het moois en ook van de filmsterren want ik kan je verzekeren dat op de hele Steutenweg (Mark) deze sterren niet te vinden zijn.

• 05 Augustus 2010 - 17:08

Ciel Rietjens:

Hallo samen, zo te horen gaat het jullie allen goed! We houden het allemaal bij. Ik ben vandaag weer terug gegaan naar Hoensbroek. Ik ga er weer volop tegenaan. Ik voel me weer goed. Maak er een hartstikke leuke reis van groetjes Ciel.

• 05 Augustus 2010 - 20:26

Thieu En Lies:

Hallo Ketskes.
    Wat ontzettend spannend allemaal. En wat zullen jullie veel zien deze weken. Om heel lang op te teren. Hoe gaat het met de rug van Lambert. Hebben vaak aan je moeten denken. En valt de reis voor Kristel ook een beetje mee?
    Let wel op dat jullie niet te veel fast food eten, anders moeten jullie thuis meteen op dieet.
    Nu jullie al 2 keer hebben gemaild, gaan we vaker kijken.
    Morgen begint hier het grote festeynderweek-end. Daar hebben we veel zin in, maar jammer dat jullie er niet bij zijn. We houden jullie op de hoogte. Veel plezier allemaal en tot gauw.

• 07 Augustus 2010 - 07:43

Ilona Swinkels-Maas:

Niet normaal he!!
    Dat je die sterren nu ook in het echt ziet......
    Thuis lijkt zoiets zo ver weg..., en nu sta je gewoon vrijwel op dezelfde plek.... vreemd he!!
    Warner Bros is echt leuk!

FF 420 km rijden haha...., dat zijn we hier niet gewend nee!