We zijn weer bij een computer aangeland. - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Fam. Rietjens - WaarBenJij.nu We zijn weer bij een computer aangeland. - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Fam. Rietjens - WaarBenJij.nu

We zijn weer bij een computer aangeland.

Door: Toos

Blijf op de hoogte en volg Fam.

13 Augustus 2010 | Verenigde Staten, San Francisco

Hallo allemaal.
Wat heb ik dit gemist.
We zijn net aangekomen in ons Hotel in San Fransisco. 13 aug. 12.00 uur.
Dsg 12 nog een week to go.
Waar ben ik gebleven.
Met de Camper vele kilometers gemaakt.
Over de Hooverdam(indrukwekkend) naar Grand Canyon.
Al vaker op fotos gezien maar nu in het echt. Wat is het een prachtig uitzicht. Vele foto`s gemaakt.(vanavond zal mijn Bertje tijd maken om wat foto`s te uploaden.)
Het gaat allemaal goed in de camper. Er zijn er bij die minder goed kunnen slapen maar oke dat halen ze onder het rijden weer in.
Dan naar Bakersfield.Daar overnacht. Van Bakersfiels naar Sequia park. Wat een dikke bomen. Maar een bergen. En maar met de camper omhoog en naar beneden uren aan een stuk. Ik vond het niet zo`n lekker gevoel maar het is allemaal goed gekomen.
Toen verder naar het Yosimiti park. Hier zou je best wel een week of langer kunnen camperen. We hadden een camping in het park zelf dus waren overal dicht bij. Er waren er een paar bij die schrik hadden van de beren en dus niet veel gelapen hebben die nacht.
We hebben lekker buiten bbq en weren zo mee en dan opgeschrikt door gerammel van deksels etc, dan was er weer een beer die weggejaagd moest worden. Wel spannend. Ook liepen er overal eekhoorntjes rond. Heel tam.
Het is een geweldig park. Je kunt er wandelen fietsen klimmen etc. Die bergen(rotsen) waren zo hoog en mooi.
Het is niet te beschrijven.Als ik terug ging zou ik daar nog wel eens naartoe willen.
Na Yosemite rijden we naar San Fransisco. Onder weg nog effe een pizza eten. Misschien komt er hier van ook een foto op. Schrik niet ze zijn erg groot hier.
Nog effe zoeken voor een campingplaats. Om 12.00 uur gevonden bij een motel.
Daarna camper inleveren en met de shuttle bus naar ons hotel waar we nu zijn.
Er is een kamer vrij dus daar alle koffers op en weer eens lekker douchen !!!!!! Nu de stad in.
Dat is ie weer. Dus tot vanavond dan zien jullie een paar foto`s als het gaat lukken.
Alles is goed met ons allemaal.

Groetjessssssssssss Toos.

• 13 Augustus 2010 - 20:49

Thieu En Lies:

Jammer, dat wij niks kunnen zien van alles wat je beschrijft. Het lijkt ontzettend mooi en overweldigend. Misschien moeten we toch eens die kant op.
    En wat een avonturen, met die beren en zo. De grand Canion heb ik op foto's gezien, dus nu wel een beetje jaloers.
    Maar niet getreurd, wij gaan morgen op fietsvakantie naar Groningen en terug en zijn ongeveer gelijk met jullie terug.
    Nog heel veel plezier de laatste week en prent alle leuke dingen goed in je hoofd.
    Heel veel groeten vanuit Eind.

• 14 Augustus 2010 - 06:02

Albert En Ingrid:

het ziet er allemaal geweldig uit. Die beer, ik denk dat Lambert sliep....
    hier alles rustig. de ene gaat en de andere komt terug van vakantie. Vrijdag komt iedereen weer terug, jullie, ons mam en Nicole.
    Chicco vind het geweldig op de boerderij, hij heeft zijn mand al afgestaan aan de poes. Dus luitjes, geniet en kom uitgerust terug.

• 14 Augustus 2010 - 07:06

Marcel En Yvonne:

Gelukkig zien we weer een verslag. We dachten dat we een zak losgeld moesten opsturen. Dat jullie ergens vast zaten of zo! Martijn ik zie dat een week in de camper je relatie met Lambert goed heeft gedaan. Kristel we zien dat je buikje goed rond aan het worden is. Nog veel plezier in de laatste week. Tot volgende week. Groetjes