Nog een nachtje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fam. Rietjens - WaarBenJij.nu Nog een nachtje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fam. Rietjens - WaarBenJij.nu

Nog een nachtje

Door: Toos

Blijf op de hoogte en volg Fam.

01 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

Nog geen verslag maar nog een keer thuis slapen.
Het is kei spannend.
We proberen op deze site een beetje een verslag van de reis bij te houden.
We nemen geen pc mee dus zijn aangewezen op internetcafe`s.
Houdoe en tot horens.

  • 02 Augustus 2010 - 07:07

    Klaas En Ina:

    Heel veel plezier, en hou je ogen open want het zijn hele lange rechte wegen, zeer slaapverwekkend. Rij voorzichtig en kijk uit voor de beren.
    Groetjes

  • 02 Augustus 2010 - 10:52

    Marjo En Jan:

    Prettige vakantie

    We zullen de site volgen


  • 06 Augustus 2010 - 17:40

    Jan En Els:

    Ja zoals gewoonlijk kom ik weer veel te laat met een reactie maar ik heb nu pas mijn mail gecontroleerd, maar als je dit leest zit je al in amerika misschien ik ben wel beniewd naar de reis want dat lijkt me zeer leuk dus ik ben zeker van plan jullie te volgen, ik lees het wel in ieder geval een ZEER MOOIE VAKANTIE TOEGEWENST EN GENIET ER MAAR VAN, groeten jan en els!!!!!!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Amerika 2010

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2010

Jetlag...

18 Augustus 2010

Weer naar huis

15 Augustus 2010

San Fransisco

13 Augustus 2010

Foto`s

13 Augustus 2010

We zijn weer bij een computer aangeland.
Fam.

Actief sinds 28 Juli 2010
Verslag gelezen: 55
Totaal aantal bezoekers 7668

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2010 - 20 Augustus 2010

Amerika 2010

Landen bezocht: