Nog effe in Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Fam. Rietjens - WaarBenJij.nu Nog effe in Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Fam. Rietjens - WaarBenJij.nu

Nog effe in Las Vegas

Door: Toos

Blijf op de hoogte en volg Fam.

07 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Het is hier nu half negen zaterdagmorgen.
bij jullie al rond 18.00 uur.
Nog even over The Death Valley,We hadde een koelbox gekocht(van tempe
x) Een zak ijs en 20 flesjes water en fris.
Gisteren naar MM World geweest savonds lekker gegeten en toen naar Elvis. Fantastisch was het.
rond middernacht weer snel bed in want morgen weer op tijd eruit.
We gaan nu eten alles de camper in en dan vertrekken we naar de hooverdam.
Bedankt voor jullie reacties

Hopenlijk kunnen we snel ergens fotos uploden.

xxx vanuit Las Vegas.

• 08 Augustus 2010 - 09:49

Kees En Lian:

Hallo daar in the States.
    Geweldig wat jullie allemaal ondernemen, om jaloers op te worden. Kristel,kun je het een beetje volhouden met die hoge temperaturen? Veel plezier de komende dagen met zijn allen in de camper. We zullen over enkele dagen wel weer wat van jullie horen.
    HIer in Nederweert is alles oke, geen bijzonderheden gebeurd.
    Heel veel groetjes,
    Kees en Lian, Susan en Axel, XXX

• 08 Augustus 2010 - 21:49

Frans En Jo:

hallo allemaal,
    20 flesjes water ofwas het toch bier.Wat fijn dat jullie zo,n goed weer hebben.wij genieten van het verslag en wensen jullie veel plezier en tot ziens.

• 09 Augustus 2010 - 08:37

Ciel Van Kets Thieu:

Geweldig wat ik allemaal
    lees maandagmorgen 10 uur op computerles.
    Nog 12 dagen en dan zie ik jullie weer.
    Geniet maar fijn.
    Maak je misschien niet meer mee. Jullie zullen thuis goed moeten uit rusten.
    Allemaal de groetjes en een dikke kus kus van ciel van thieu van kets uit hoensbroek.
    Dag en tot kijk.

• 09 Augustus 2010 - 11:38

Wilma.:

Wat een avontuur! Geniet maar lekker van al dat speciaals. We hebben jullie gisteren wel gemist hoor, vooral bij die oo zo gezellige afsluiting!! Dus volgend jaar met de vakantieplanning wel even rekening mee houden hè. Veel plezier!!

• 09 Augustus 2010 - 18:29

Thieu En Lies:

Hallo vakantiegangers.

Geweldig wat jullie allemaal beleven. Probeer het ook te onthouden.
    Wij hebben net Festeynder week-end achter de rug.
    Het was een uitermate geslaagd feest, ondanks dat er op zaterdag en zondag een paar buien zijn gevallen. Het bezoekersaantal was zondag weer hoger dan vorig jaar, dus niks te klagen.
    Het nieuwe thema op de zaterdag is heel goed ontvangen bij de bezoekers en zal volgend jaar zeker een vervolg krijgen. We hebben jullie wel gemist!!!!
    Tot over een aantal dagen.
    Groetjes uit Eind

• 12 Augustus 2010 - 11:17

Jan En Nelly:

Hee genieters,
    Hoe issie? Al effe niks meer gehoord! Geen internet natuurlijk.Hoe bevalt de camper?Kunnen jullie het een beetje uithouden in deze tropische temperaturen??? En wat een indrukken doen jullie we niet op, in dit prachtige land.We zijn erg benieuwd naar alle verhalen.Hopelijk kan Lambert zijn rug het nog een week uithouden.

Groetjes aan iedereen...
    Jan en Nelly

• 13 Augustus 2010 - 09:52

Axel En Susan:

Hallo vakantiegangers!

Al even niks meer gehoord via deze site, jullie zullen wel geen internet hebben. Hopelijk is het met de camper net zo genieten als de eerste week en is het een beetje uit te houden met die hitte... Neem maar wat zon mee terug volgende week want hier is het maar ***weer!

Geniet nog lekker van jullie jaloersmakende vakantie, dan doen wij dat hier ook :S

We zien jullie verhalen wel weer tegenmoet, en zo niet, dan horen we ze als jullie terug zijn hihi.

Groetjes, Axel en Susan XXX

P.s. Zus, is het een beetje uit te houden met K.J. hihi?

XXX